Julkaisut

Honkaharjun hyvinvointiaseman asiakaspalvelupisteellä alkaa remontti 17.3.

Julkaistu 11.3.2025 Muokattu 11.3.2025

Imatralla Honkaharjun hyvinvointiasemalla alkaa 17. maaliskuuta remontti, joka kestää arviolta kaksi viikkoa. Remontin aikana asiointitiski on suljettu.

Remontti voi näkyä asiakkaille hyvinvointiaseman toiminnan osittaisena hidastumisena ja ääninä.

Asiakkaita kehotetaan ottamaan yhteyttä ensisijaisesti digitaalisesti (Ekhva.fi > Kirjaudu eAsiointiin) tai puhelimitse.

Hyvinvointiasemien keskitetty puhelinpalvelu ma-pe klo 7–20 puh. 05 352 7260. Kiireettömissä asioissa voit jättää myös soittopyynnön klo 7–14 välillä.  Päivystyksellisissä asioissa ota yhteys ensin päivystysapuun puh. 116 117.

Lue koko tiedote Ekhvan sivuilta: Honkaharjun hyvinvointiaseman asiakaspalvelupisteellä alkaa remontti 17.3. - Etelä-Karjalan hyvinvointialue

Jaa sivu: